HTML

Antifa, nem hajlik a szélben!

Egyszer hallottam "valakitől" hogy - a leírás szerint - én is antifa vagyok, szeretném ha erről IS beszélgetnénk.

Friss topikok

  • yesser: Üdvözöllek a blogomon animula! A boci boci egy gyermekdal, ismeretlen a szerzője - nem pontosan ér... (2008.10.01. 22:48) Idő hiányában egy gondolat....

Linkblog

Idő hiányában egy gondolat....

2008.09.25. 17:24 yesser

Boci Boci tarka!
Se füle, se farka!
Odamegyünk lakni,
Ahol tejet kapni!



A legdurvább, legperverzebb alkotás a magyar folklórban! A színes állat kiálló részek nélkül, akit magára hagynak, ha nem ad tejet...Ezért vagyunk ilyenek...:-))

Jó, nyilván reflektál a "tarka magyar" történetre, mert ez most nagyon foglalkoztat, lázban vagyok. Végre valami igazi dolog. Azért is tetszik, mert láthatóan a szélsőségek egyik oldlaról sem tudnak vele mit kezdeni, csak a saját verbalitásuk szintjén támadni. Bizony, mert talán ez egy mérföldkő lehet, ahogyan a hídzár, vagy a TV ostrom is azok voltak. Abban reménykedem, hogy hamarosan megint ciki és kínos lesz a kireksztés bármilyen formája.

9 komment

Címkék: tej boci kirekesztés tarka magyar

A bejegyzés trackback címe:

https://antifa.blog.hu/api/trackback/id/tr37681422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jézus Krisztus · http://jezusszive.crpl.hu 2008.09.26. 03:51:37

dehogynem tudunk.

jezusszive.crpl.hu/angyalkommando-tarka-magyar/

az már kirekesztés, ha szerintem van cigánybűnözés, ugye?

yesser · http://antifa.blog.hu 2008.09.26. 08:13:54

SZia Jézus!
Kirekesztés az lenne, ha azt mondanám neked hogy nem írhatnál arról, amiről írsz, vagy nem lehetne az a véleményed - ez esetben cigánybűnözés. Például. De nem értünk egyet, ami nem baj, csak tény. Elfogadom amit írsz, de akkor van magyarbűnözés, és rendörbűnözés, és svábbűnözés, szőkehajúbűnözés stb. Ezt gondolom. Amúgy pedig nagyon nem mindegy hogy egy hazánkban velünk együt élő kisebbséghez hogyan viszonyolunk. A Te módszered nem az igazi. Nekem például magyar ember törte fel az autómat, magyar ember gyújtotta fel a család kicsiny tanyáját - mégsem hiszem azt hogy azért tette mert magyar. Hanem mert gazember. Nem másért. Hogy miért lett gazember, az már bonyolultabb kérdés. Erről érdemes lenne vitatkozni talán. A másik hozzállás nekem 2088-ban nem elég európai. Ne haragudj.

Jézus Krisztus · http://jezusszive.crpl.hu 2008.09.26. 09:24:00

szerintem te félreérted a cigánybűnözés fogalmát.

itt nem arról van szó, hogy a cigány, mint faj lopni fog és az egyetlen megoldás a kiírtásuk.

a cigánybűnözés azt jelenti, hogy van egy népcsoportunk (kultúrális vonatkozásban), aminek tagjai nem viselkednek úgy, ahogy az egy normális társadalomban elvárható lenne. lopnak, hazudnak, nem tanulnak, nem folytatom.

tagadni, hogy ez létezik: butaság. a hülye is látja, főleg ha vidéken is körülnézel. a probléma pedig ott kezdődik, hogy ez tabu téma valamiért, így pedig nehéz rá megoldást találni.

yesser · http://antifa.blog.hu 2008.09.26. 09:43:42

Nem egyről beszélünk. Van bűnözés. AZt sem tagadom hogy a romák között is vannak bűnözők. CSak azt hogy azért csinálják mert cigány a származásuk, nem pedig azért mert nem szocializálódtak rendesen, nem láttak más mintát otthonról. Tehát nem azért teszik mert cigányok, hanem mert bűnözővé váltak! Ez óriási különbség. Ennek felismerése szerintem előre visz minket abban hogy kezeljük is a problémát. Nemhogy nem értek veled egyet, de szerintem a véleményed az egyik gátja annak hogy legalább egy aprót lépjünk a megoldás felé.
Hogy jól érts, szerintem van egy népcsoportunk, vagy a népünknek egy csoportja, akik nem úgy viselkednek ahogy az egy normális társadalomban elvárható - és ebben a csoportban vannak magyarok, cigányok, zsidók, tótok, svábok, stb! Hogy mi az OKA annak hogy jelenleg valóban a romák körében több a bűnözés, az valóban vita kérdése, és közös érdekünk - a miénk is, és a romáké is - hogy EZEN vitatkozzunk.
Ne haragudj hogy ezt mondom, de a másik megközelítést hívják simán rasszizmusnak (ez nem az utolsó hozzászólásodra vonatkozik), még ha finoman is van megfogalmazva.

Jézus Krisztus · http://jezusszive.crpl.hu 2008.09.26. 19:58:20

mit is gondoltam én balga, ahh. aki buta, az buta.

yesser · http://antifa.blog.hu 2008.09.28. 08:54:05

Sajnálom hogy érvek helyett csak minősíteni tudsz. Szerintem nem butaság ha valakinek más a véleménye mint a tiéd. Nyilván az én véleményem messze van a tiédtől - ahogy a blogodat láttam. De ettől önmagában csak nem leszek buta. Persze ki tudja, csak magamhoz tudom mérni magam.

animula 2008.10.01. 14:31:51

Hogy te milyen boci vagy, már meg ne haragudj! Pervez mondóka, haha! Szegény Kodály merg Bartók, ha hallaná!
Szeretem ezt a játékos, antifás nyelvi zsenialitásodat, de ha félműveltséggel párosul, az már nagy baj.

Ismered a vonatkozó mondóka többi magyar változatát? Mondjuk Palócföldről vagy a székelyektől? Ja, hol is van az? :))

Summa summarum: nagyon milka-színű bejegyzés volt a bocis post-od! :))

animula 2008.10.01. 14:33:52

No meg az is, hogy te idő hiányában gondolkodsz! :)) Mert amikor ideje lenne, aligha!

yesser · http://antifa.blog.hu 2008.10.01. 22:48:32

Üdvözöllek a blogomon animula!
A boci boci egy gyermekdal, ismeretlen a szerzője - nem pontosan értem miről beszélsz. Tanítják rajta keresztül Kodály szolmizációs módszerét - amitől egyébként nekem feláll a hátamon a szőr - de semmi több, mint egy gyermekdal C-dúrban.
Az idő hiánya pedig arra vonatkozott hgy nincs időm kibontani egy témát sem, csak beszúrni egy gondolatot. Mindenesetre köszönöm a kritikát, azért elgondolkodom rajta. (Miért gondolod hogy nem tudom hol van Palócföld és Erdély?)
süti beállítások módosítása